Перейти к содержанию

Военно-Морской Флот Украины.


Рекомендуемые сообщения

QUOTE (Askold @ Aug 16 2007, 12:26 AM)
Интересное фото - Украинское патрульное судно захватывает и позже топит турецких браконьеров.

Аскольд, это твой коммент-шутка к фото biggrin.gif

Изменено пользователем Lwov
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Разделил темы, чтобы не путались:

 

- Кортик ВМФ Украины: http://sammler.ru/index.php?showtopic=29830

 

- Повязка вахтенного ВМФ: http://sammler.ru/index.php?showtopic=29831

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

QUOTE (Adam @ Aug 16 2007, 12:17 PM)
Разделил темы, чтобы не путались:

- Кортик ВМФ Украины: http://sammler.ru/index.php?showtopic=29830

- Повязка вахтенного ВМФ: http://sammler.ru/index.php?showtopic=29831

И это правильно...а то начал Балаган образовываться......

 

drinks_cheers.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...

ТТД ВМФ Украины и прогнозы по поводу вторжения в Иран можно рассматривать на другом форуме. Например здесь Вас с удовольствием выслушают и, если нужно, поправят: http://forum.milua.org

 

Адам.

Изменено пользователем Adam
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 недели спустя...

В продолжение темы:

Материал подается на языке оригинала

 

Морський тральщик "ЧЕРНІГІВ": нова назва корабля не перекреслить його нові здобутки

МТЩ "Чернігів" є кораблем, який входить до складу сил постійної готовності. З часу підняття на морському тральщику Військово-морського прапора України "Чернігів" завжди щільно залучався до виконання завдань за призначенням, але особливо поточного року...

 

Фактично одночасно зі зміною назви корабля його екіпаж очолив капітан-лейтенант Дмитро Зінченко. Командування з'єднання охорони водного району зазначає, що Дмитро Зінченко має досвід роботи на відповідній посаді, адже деякий час він був командиром рейдового тральщика "Мелітополь". Та попри досвід в перші тижні на посаді командира МТЩ "Чернігів" йому довелось тримати іспит на "сумісність в роботі" з екіпажем корабля. І вже під час проведення біля узбережжя Болгарії міжнародних навчань "Кооператив партнер-2004" український тральщик діяв разом з кораблями постійно діючого мінно-трального з'єднання Об'єднаних ВМС НАТО у Південній Європі. Українці працювали тоді (і досить успішно) за новими керівними документами МТР (з англійської - це керівництво з тактичних процедур на морі).

 

За словами заступника командира корабля з виховної роботи капітана 3 рангу Василя Іллєва, на якість роботи "Чернігова" вплинула копітка повсякденна робота кожного члена екіпажу - офіцерів, мічманів, старшин та матросів. Це стосується і виконання "контрольних заходів", як-то: осінній збір-похід кораблів флоту, виконання кораблем завдання за призначенням під час проведення весняних командно-штабних навчань "Морський рубіж-2004".

 

Восьму річницю від дня підняття на кораблі Військово-морського прапора екіпаж "Чернігова" зустрів на бойовому чергуванні з протиповітряної оборони (ППО).

 

Втім цей факт жодним чином не вплинув на плани командування корабля гідно відпрацювати усі завдання чергування. Як то кажуть, свято святом, але робота - перш за все. В цьому екіпаж підтримують і шефи з Чернігівської міської державної адміністрації. Ще під час святкування в Севастополі Дня ВМС до своїх підшефних прибув представник Чернігівської міської Ради Володимир Купріяненко і пообіцяв, що з боку шефів екіпажу буде надана всебічна підтримка у вирішенні нагальних проблем - як соціальних, так і побутових.

Маючи таку підтримку, екіпаж "Чернігова" сподівається і вірить, що нова назва не перекреслить минулі здобутки корабля.

 

Довідка та ТТХ корабля:

 

Морський тральщик проекту 266М (бортовий номер U-310) був збудований у 1974 році на Середньоневському суднобудівному заводі в Ленінграді. Перша назва корабля - "Зенитчик". Після розподілу Чорноморського флоту і входження до ВМС ЗС України був перейменований у "Жовті Води".

 

За директивою міністра оборони України від 18.06.2004 морський тральщик "Жовті Води" отримав нову назву - "Чернігів".

 

Водотоннажність корабля - 735 тонн.

Розміри: довжина - 61, ширина - 10 та осадка - 3,5 метра.

Головна енергетична установка: дві головні енергетичні установки М503Б потужністю 5000 кінських сил.

Швидкість ходу - 16 вузлів; максимальна дальність плавання - 2700 миль, автономність - 10 діб.

 

 

Фотографии не нашел, может кто подсобит.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 9 месяцев спустя...

А вот у нас в порту Хайфа совсем недавно отпраздновал своё 15-летие

флагман ВМФ (если я,конечно, не ошибаюсь) Украины фрегат " Гетман Сагайдачный", принимающий участие в операциях NATO , напрвленных на

выявление и предупреждение терростических действий. В Средиземном море

фрегат находится с 13 мая 2008 г.

Хайфа открыла свои ворота для военного корабля Украины,продемонстри-ровав тем самым высокий уровень доверия и партнёрских отношений между

двумя странами.

Честь имею. israil.gif 127.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рады стараться.

Честь имею. laugh.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

фрегат находится с 13 мая 2008 г. - Ну и че, до Сомали доплыть не могли, показали бы местным пиратам-аборигенам правила хорошого поведения. Не чай дешевле вышло бы нежели компенсацию захваченым морякам платить.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

QUOTE (Ruslan @ Jul 24 2008, 03:44 PM)
фрегат находится с 13 мая 2008 г. - Ну и че, до Сомали доплыть не могли, показали бы местным пиратам-аборигенам правила хорошого поведения. Не чай дешевле вышло бы нежели компенсацию захваченым морякам платить.

Руслан, согласен полностью, но из Средиземного до деревни Сомалево надо вначале Суэцкий канал преодолеть, а затем Красное море, ну или

вокруг Африке, по-старинке, если Египтяне заартачатся... ну,это не проблема..

Честь имею. tanksmile.gif

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 6 месяцев спустя...
Позволю себе маленькую ремарку: корвет сей не что иное, как малый противолодочный корабль пр. 1124 "Альбатрос". Лучший в своём типе кораблей своего времени (имел честь на них служить). Любому моряку известно, что такое - строительство длиною в 11 лет... Вооружение на корабле - ЗРК "Оса-МА", АУАУ АК-176 (76мм), АК-630 (30мм), 2х2ТА 536 мм и почему-то 1 РБУ-600(в советское время ставили 2), 12 глубинных бомб. Советские мпк "Альбатрос" развивали ход в 35 узлов (испытано на своём, который тоже строили на "Ленинской кузнице"). К сожалению, на сегодняшний день, данный тип корабля безнадёжно устаревший проект, но это не умаляет службы тех кто на нём находится. А ркр "Украина" уже просто сгнил у стенки..., это все знают. Лоббисткие усилия по продаже его в Москву, как впрочем и в Китай пока успехов не имеют, м.б. к счастью.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...